Ε, δεν τις λες και παραξενιές!

Με προσκάλεσε το skouliki να πω τις 10 παραξενιές μου. Ε, όχι κ παραξενιές εγώ! Σκέφτομαι από εδώ, σκέφτομαι από εκεί, κάτι πάω να βρω... Να τα πω καλύτερα 'ιδιοματισμούς'? :):)

1. Με το που ξυπνήσω το πρωί, από το πρώτο δευτερόλεπτο λέμε, σβουρίζω σαν την τρέλη! Να ανοίξω τα παντζούρια να μπει φως, να ανοίξω τα τζάμια να μπει φρέσκος αέρας (ακόμα και με -10!), να βάλω μουσική, να ρίξω λίγο νερο στα λουλουδάκια μου,... Εγώ δεν το θεωρώ παραξενιά... Κατά καιρούς παραπονιέται ο 'συγκάτοικος', γιατί?

2. Με το που τελειώσουμε το φαγητό, πρέπει άμεσα και γρήγορα να μαζέψω το τραπέζι! Καιροφυλακτώ πότε θα βάλει ο πιο αργός την τελευταία μπουκιά στο στόμα για να του αρπάξω το πιρούνι!

3. Δεν αντέχω την ακαταστασία καθόλου! Θεωρώ πως κάθε πράγμα έχει τη θέση του και θεωρώ αδιανόητο να μην βρίσκεται εκεί! Αυτό έχει σα συνέπεια να καταλαβαίνω πότε μου πειράζουν τα πράγματα και να αγανακτώ αν χρειαστεί να μοιραστώ τον ίδιο χώρο με κάποιον ακατάστατο. Όλοι και όλα σε τάξη λέμε! Βέβαια και οι υπόλοιποι αγανακτούν αν πρέπει να μοιραστούν τον ίδιο χώρο μαζί μου :$

4. Τα ρούχα στην ντουλάπα έχουν εννοείται και αυτά τη θέση τους. Αν πρόκειται να μπουν σε πάκους, μπαίνουν αλφαβητικά (σχεδόν), το πράσινο μπλουζάκι κάτω από το ροζ :Ρ

5. Αν είναι εύκολο βγάζετε τα παπουτσάκια σας στην είσοδο? Βγάλτα λέμε!

6. Μόνιμα έχω στο μυαλό μου τη σκέψη ότι είμαι σε δίαιτα. Το ότι τρώω τον άμπακο σημασία δεν έχει, πάλι κιλά προσπαθώ να χάσω :D

7. Όταν σκέφτομαι κάτι, πρέπει να το κάνω τώρα, ποτέ αργότερα! Τι να κάνω εγώ που τριγυρνάει στο μυαλό μου και δε με αφήνει να ηρεμήσω?

8. Νιώθω τύψεις άμα κάτσω άπραγη για πάνω από 1 ώρα! Μα να μην μπορώ με τίποτα να απολαύσω την ταβανοθεραπεία? Και μετά παραπονιέμαι που τρέχω ολημερίς, αλλά τώρα που το σκέφτομαι τα θέλει ο απ' αυτός μου ;)

9. Δεν έχω υπομονή με τους μη-οξυδερκείς ανθρώπους. Δε με νοιάζει αν ο άλλος δεν ξέρει, θα κάτσω και θα του το πω όσο αναλυτικά θέλει. Αν όμως δεν το καταλάβει με τη μία άντε γειά!

10. Δεν αντέχω καθόλου τη ζέστη στο κεφάλι μου! Έτσι και η κομμώτρια πλησιάσει μπιστολάκι στις ρίζες των μαλλιών μου την έχω ξαπλώσει ανάσκελα χωρίς δεύτερη σκέψη! Και το καλοκαίρι εννοείται πως κυκλοφορώ με καπελάκια. Αυτό βέβαια το λέω στυλ ;)

Άντε να δώσω πάσα στους K@terin@, Λασπολόγο, NdN, Κοκκινοσκουφίτσα και Petit Fish για να τους γνωρίσουμε καλύτερα :)

Comments

  1. Μπράβο για το πρωινό ξύνπημα και την οργάνωση! Εγώ το πρωί με το ζόρι ανοίγω τα μάτια μου, και κάθε βήμα είναι βάσανο! Μα τι είναι αυτό το πράγμα ο εγκέφαλος να λειτουργεί στο 100% και το σώμα να αρνείται να ακολουθήσει;...

    Εγώ τα ρούχα μου τα έχω ανά είδος (τζιν, φούστες, μπλούζες κλπ) και ανά χρώμα. Ναι το ξέρω, ακούγεται τελείως OCD, αλλά με βοηθάει να αποφασίζω τι να φορέσω γιατί ξέρω πού να κοιτάξω! :P

    ReplyDelete
  2. Όχι δεν τις λες παραξενιές! Εγώ μια χαρά σε βρίσκω!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Εχω δει την ντουλάπα σου κι έχω κλάψει από φρίκη κι έχω ζήσει από κοντά το έτερο σου ήμιση που δεν σταματάει ούτε λεπτό.Ταιριάξατε και μακρυά από εμάς.

    ΥΓ.Μην μου στείλετε πρόσκληση,προτιμώ να ηρεμήσω στον φάρο μου αεικίνητα πλάσματα.

    ΥΓ2.Ανεξίτηλο τραύμα το επικριτικό σου βλέμμα όταν ήρθες στο "προσωπικά ορισμένο" τακτοποιημένο σπίτι μου.

    ReplyDelete
  4. 1. Κάνει κρύο! Και εγώ παλεύω με το τέρας μέσα μου να ξυπνήσω. Παίζει και το κωλοραδιόφωνο... :S

    2. Δεν το έφαγα τελικα το τελευταίο χταποδάκι. Ούτε θέλω γλυκό ενώ ακόμα μασάω τη σαρδέλα μου!

    3. Και εγω. Τί, δεν κρεμάμε τις κάλτσες στην καρέκλα? Αφού εκεί είναι η θέση τους!

    4. Ήθελα στη ντουλάπα μου, να γίνεται χαμοοοοοός :)

    5. Χμμμμμ. Εδω προσυπογράφω.

    6. Καλά θα κάνω και εγώ δίαιτα για συμπαράσταση... :(

    7 & 8. Έλεος! Μόλις φάγαμε και φιδιάζω για να χωνέψω. Άστα τα γ@#$$@*α τα πιάτα. Τα πλένουμε αργότερα. Τι; Όχι; Καλά κάτσε να βοηθήσω... (story of my life)

    9. Τι εννοείς? Μπορείς να μου το εξηγήσεις plz?

    10. Ασχολίαστο...

    ReplyDelete
  5. @Bio Σιγά μη σε χάλασε που είδες έναν άνθρωπο στο φάρο σου, όσιε Ποτάπιε ερημίτη, που πριν έρθω έκανες παρέα με τα φίδια και τα τρωκτικά...

    Υ.Γ.: Τα πιάτα και την κατσαρόλα από το πέστο που φάγαμε την έπλυνες, ή ακόμα εκεί είναι? :Ρ

    ReplyDelete
  6. εχω το 4 λεμε αχαχχαχαχ
    και γω ειμαι σε ετοιμοτητα να μαζεψω τα πιατα
    αχαχαχαχχα γελαω μονη μου
    επισης εχω και το 7 αγχος λεμεεεεεεε

    ReplyDelete
  7. Αχ, μακάρι να είχα τους μισούς "ιδιοματισμούς" σου (θεϊκό), θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη!!

    ReplyDelete
  8. Τελικά υπάρχουν κι άλλοι σαν κι εμένα.. Μα, να μη μας καταλαβαίνει κανείς ;
    Καλημέρα

    ReplyDelete
  9. @Carina
    Εσύ μου λες 'μπράβο', αλλά γιατί το έτερον μου ήμισυ με βρίζει με το που ανοίγει το μάτι του? Λες να είναι ο κρύος αέρας που του το προκαλεί αυτό?
    Όσο για τα ρούχα και εγώ κάπως έτσι τα οργανώνω. Το 'αλφαβητικά' ήταν μια υπερβολή, αλλιώς έβλεπα να σκάνε μύτη οι κύριοι με τις λευκές μπλούζες και να με παίρνουν σηκωτή :D

    @stavroulazerva
    Σε ευχαριστώ! Με έκανες να νιώσω το τέλειο άτομο! Θες να γίνουμε φίλες??? :)

    @BioLogos
    Βρε άντε από' κει που σου προκαλώ φρίκη και τραύμα! Εγώ ένα τόσο καλό, αθώο και χαμογελαστό κοριτσάκι... Αγρίκε! :Ρ

    @Christos
    Όπως έγινε φαντάζομαι προφανές, αυτός εδώ είναι το έτερον μου ήμισυ. Το τι μπινελίκι ακούω κάθε πρωί δε λέγεται!
    Τι θες κύριε, τι θες? Αντί να χαιρεσαι δηλαδής που σε ξυπνάω με μουσικές και χαμόγελα, παραπονιέσαι κιόλας? Εγώ φταίω βρε που είμαι νοικοκυρά, να αφήσω τα φίδια να βγουν να σε φάνε να ηρεμήσω επιτέλους!!!

    ReplyDelete
  10. @skouliki
    Είδες πόσο ταιριάζουμε? χαχα
    Τρέχουμε λέμε, δεν καθόμαστε!

    @Κατερίνα
    Έλα τώρα, μην υπερβάλουμε. Σε λίγο θα με κάνετε να το πιστέψω πως είμαι η miss τέλεια. Για 'άσχημα' τα έγραψα αυτά, όχι για καλά. Ή τουλάχιστον αυτό με έχει κάνει να πιστεύω το έτερον μου ήμισυ... Χμμ...
    Και να ξέρεις πως εσύ είσαι super με τους δικούς σου 'ιδιοματισμούς' ;)

    @AETOS
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας :)
    Τι έγινε? Αρχίζω και βρίσκω τα alter ego μου στο διαδίκτυο?

    ReplyDelete
  11. geia!
    ωραίο μπλογκ! κ χαίρομαι που βρήκα μια ομοιοπαθούσα στο χορό! λατρεύω να χορεύω! και σάλτσα και τσατσα και ρουμπα και ότι θέλεις! νησιώτικα και κρητικά δεν έμαθα αλλά στους ποντιακούς και στους θρακιώτικους είμαι μανούλα! τέλεια η ταινία με τον μπαντέρας ε?Ε?!
    τα κουσούρια μου τα έχω γράψει στο δικό μου, η κολλητή μου με κάλεσε! ομολογώ πως έχω κ εγώ μανία με τη τάξη, τη σειρά και την ασφάλεια :Ρ
    πω πω. άρχισα πάλι τη λογοδιάρροια..
    καλώς σε βρήκα!!

    ReplyDelete
  12. σάλσα ήθελα να γράψω, κεκτημένη ταχύτητα...!

    ReplyDelete
  13. @maria Εγώ πάντως προτιμώ τη σάλτσα από τη σάλσα, τα καταφέρνω καλύτερα.
    Fri, μια χαρά σε βρίσκω, μπράβο σου κοπέλα μου, συνέχισε έτσι. Θα σταθώ στο ύψος των περιστάσεων και θα απαντήσω στην πρόσκληση. Διάβασε μετά και θα τρίβεις τα μάτια σου!

    ReplyDelete
  14. ναι ναι !!

    ανελπιστοο
    ανελπιστοο

    αχαχαχα

    ReplyDelete
  15. Fri, σε έχω καλέσει σε ένα παρόμοιο παιχνίδι!

    ReplyDelete
  16. Ηello boys and girls!!
    Αρχικά να πω πως το κειμενάκι και τα σχόλια ειναι όλα τα λεφτά!!Παιδια και εγω μια απο τα ιδια..περιττό να πω πως κάθε φορά παλεύω να βάλω ταξη στο γραφείο μου και παντα καταλήγω να το πνίγω με ενα σωρο πράγματα...
    Μου φαινεται απιστευτα πρωτότυπο το γεγονος της καταταξης των ρούχων κατι που ομολογω πως δεν θα μπορουσα να κανω...ειμαι μαλλον ατομο της τελευταιας στιγμης...
    Ωστόσο θα συμφωνήσω στο γεγονός πως ούτε και εγω μπορώ να "κάτσω ήσυχη" για πολύ ώρα...αν και το θελω πολύ..έχω την ανάγκη να ασχολούμαι συνεχεια με κάτι..

    ReplyDelete
  17. καλά έχω πεθάνει στα γέλια με την αλφαβητική ταξινόμιση των ρούχων έλεος .....
    είπαμε οργάνωση αλλά όχι και ετσι...
    και μια απορία :
    καλά το μαλλί πως θα το φτιάξει η ανυποψίαστη κομμώτρια αν δεν πλησιάσει ρίζα ?

    θα ανταποκριθώ στο κάλεσμα , μόλις συγκροτηθώ

    :)

    ReplyDelete
  18. Αχ το 5 μου θύμισε χωριό! έτσι κάνουν στη Μακεδονία. Εύγε νέα μου γλυτώνεις και τη λασπουριά.

    ReplyDelete
  19. Αν εξαιραίσεις το 9, είσαι το άκρως αντίθετο!!!

    ReplyDelete
  20. Ωραίες παραξενιές!!! Σχεδόν σε όλες είμαι το ακριβώς αντίθετό σου!! Οπότε, παίρνω σαφώς το μέρος του συγκάτοικού σου στο 1....

    ReplyDelete
  21. αλφαβητικη ταξη; αυτο δεν το ειχα σκεφτει! καλη ιδεα!!

    λειλα

    ReplyDelete
  22. @maria
    Καλώς όρισες στην παρέα:)
    Και φυσικά ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Ταιριάζουμε στην αγάπη μας για το χορό (και για τη σάλτσα ενίοτε), σπεύδω να δω αν ταιριάζουμε και στους 'ιδιοματισμούς' ;)

    @Κοκκινοσκουφίτσα
    Καλή είναι και η σάλτσα, καλή είναι και η σάλσα. Η κάθε μια με τη σειρά της! Έτσι μπορείς να απολαμβάνεις τη σάλτσα χωρίς ενοχές ;)
    Σε διάβασα που λες και τα έτριψα τα μάτια μου! Μα εσύ δεν είσαι Κοκκινοσκουφίτσα! Τι γιαγιά σε μεγάλωσε???

    @skouliki
    Ανελπιστόοο

    ReplyDelete
  23. @Carina
    Ευχαριστώ γι ατην πρόσκληση! Η επόμενη ανάρτηση θα έχει την απάντηση...

    @Sunshine
    Βρε καλώ την! :)
    Δηλαδή να αποφύγω να συγκατοικήσουμε, σωστά? :Ρ

    @K@terin@
    Πού να δεις και τον τρόπο με το οποίο φυλάω τα παπούτσια! Τέλειος!!! Αν θες σου δίνω λεπτομέρειες, αλλά να μου υποσχεθείς πως δε θα με κοροϊδέψεις μετά!
    Όσο για την κομμώτρια της το κάνω σαφές από την αρχή για να έχουμε και οι δυο την υγειά μας μετά το πέρας της συνεδρίας. Ευτυχώς το μαλλάκι μου στέκεται, οπότε ναι, γίνεται χτένισμα χωρίς κάψιμο της ρίζας! ;)

    ReplyDelete
  24. @Το χρυσό ΠιΠι
    Ευχαριστώ πολύ! :)
    Για να είμαι ειλικρινής αν με κάποιον δε νιώθω πολύ οικεία, δεν τον ξυπολάω τον άνθρωπο. Μη με παρεξηγήσει κιόλας και δεν ξαναπατήσει στο σπίτι μου!

    @THANOS
    Μακριά και αγαπημένοι το λοιπόν :)
    Αν δε θέλουμε να πιαστούμε στα χέρια...

    @Γιώργος Τ.
    Ακόμα ένας που δε θα με ανεχόταν στιγμή...
    Μα να είσαι σίγουρος πως το 'χαμογελαστό, μουσικό, ηλιόλουστο' πρωινό ξύπνημα που μπορώ και προσφέρω είναι μοναδική εμπειρία ;)

    @leila
    Δίνω και ιδέες οργάνωσης παπουτσιών αν ενδιαφέρεσαι ;)

    ReplyDelete
  25. @Leila
    Για να στέλνεις σχόλια ως Leila και όχι ως Anonymous:
    Kάτω από εκεί που γράφεις το σχόλιο σου υπάρχει κάτι που λέει 'Select profile...' και έχει δίπλα του ένα βέλος. Πατάς πάνω στο βέλος και από τη λίστα που εμφανίζεται επιλέγεις το 'Google Account'. Στη συνέχεια πατάς 'Post Comment'. Κανονικά θα εμφανιστεί παράθυρο όπου θα πρέπει να βάλεις user name και passwd ως Leila, κάνεις sign και αυτό είναι όλο :)

    ReplyDelete
  26. Καλησπέρα Fri,

    ευχαριστώ για την πρόσκληση θα ανατποκριθώ σύντομα αν καταφέρω να βρω 10 παραξενιές καθότι ως γνωστόν ότι κάνω εγώ είναι το σωστό και ότι δεν συμφωνεί μαζί μου είναι παράξενο! Θα δυσκολευτώ επομένως...

    Εσένα πάλι σε βρίσκω παράξενη!! :)

    Καλά όταν ξυπνάνε οι άνθρωποι, ξαπλώνουν μέχρι να τους ξαναπάρει ο ύπνος. Επίσης το τραπέζι το αφήνουν στρωμένο μέχρι να έρθει η ώρα να...ξαναφάνε! Επίσης είναι καλό να κάθεσαι και να μην κάνεις τίποτα. Το μυστικό είναι όταν θα σου έρχεται η όρεξη να κάνεις κάτι...να ξαπλώνεις μέχρι να σου περάσει!

    Τέλος να μην δεις την ντουλάπα μου ούτε σε φωτογραφία...θα σε πιάσει πονοκέφαλος. Αν εξαιρεσεις το τμήμα με τα ρούχα δουλειάς που πρέπει να είναι φρεσκοσιδερωμένα κτλ το υπόλοιπο κομμάτι είναι...άστα να πάνε! Για να μην ξεχάσω...το δωμάτιο μου είναι πάντα σε τάξη...στην δική μου τάξη! Τακτοποιημένο παντως δεν το λες! :)

    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  27. Καλημέρα NdN,

    μα παράξενη εγώ? Απλά παιδί της τάξης θα έλεγα... Άντε και κάπως αεικίνητη :)
    Έχω παντως υπομονή μεγάαααααλη και ανοχή, οπότε δε γίνομαι πιεστική για τον κόσμο και ας άφησα να εννοηθεί :)

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Νέο ξεκίνημα σε νέους τόπους

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά

Κάνε Διάλεξη και θα δεις!