Πού είμαι οέο;

Έχω εξαφανιστεί, εχώ χαθεί από την blog-όσφαιρα! Αυτό υποθέτω πως θα το έχετε ήδη διαπιστώσει...
Δε σας βαρέθηκα! Είναι που μάλλον έχω μπλέξει κάπως τον τελευταίο καιρό. Είναι που αλλάζει το πρόγραμμά μου κάθε που μπαίνει ο Σεπτέμβρης, ο Μάρτης κι ο Αύγουστος. Σαν μελλισσούλα κι εγώ;) Αρχίζει η άνοιξη και αποκτώ νέο πρόγραμμα και νέες υποχρεώσεις. Και τη διάθεση να γίνω fit αποκτώ και τρέχω στα γυμναστήρια και χύνω ιδρώτα στους διαδρόμους. Στο τέλος της μέρας τρέμουν τα πόδια και κλείνουν τα βλέφαρα...

Το μήνα που μας πέρασε κατάφερα και χώρεσα στο πρόγραμμα και λίγο πολιτισμό:
- Παράσταση: Ρώσικες Νύχτες
Υπόθεση: Σε ένα σκοτεινό σπίτι στην εξοχή, έξι καταδικασμένοι από την αρρώστια ασθενείς θα παίξουν ένα ρώσικο παιχνίδι κάτω από τις οδηγίες της αιμοδιψούς ιδιοκτήτριας. Σκοπός του η λύτρωση και νικητής ο νεκρός. Τι γίνεται όμως όταν ένας από αυτούς δεν αισθάνεται πια τόσο μελλοθάνατος; Θα καταφέρει άραγε να φυγαδεύσει τη ναρκοληπτική του αγαπημένη πριν τον πάρουν οι σφαίρες;
Το δικό μου σχόλιο: Πολύ ωραία παράσταση, προσεγμένη και δουλεμένη, εξαιρετικό κείμενο με χιούμορ υψηλής ποιότητας, καλοί ηθοποιοί με επίπεδο στο τραγούδι. Δε θα χάσετε!

- Παράσταση: Ένα Παρθεναγωγείο Αρρένων
Υπόθεση: Παπακωνσταντίνου, Ζουγανέλης, Μπουλάς, Παπαδόπουλος και Ραλλία Χρηστίδου σε «κοπάνα» με συναυλιακό-επιθεωρησιακό τέμπο.
Το δικό μου σχόλιο: Θέαμα που συνδυάζει θεατρική και μουσική σκηνή. Το πρόγραμμα είναι βασισμένο σε γνωστές μουσικές περιπλανήσεις και σε θεατρικά σκετσάκια ειδικά γραμμένα για την παράσταση με stand up στοιχεία. Ωραία ατμόσφαιρα και πολύ κέφι, αν εξαιρέσουμε κάποια στοιχεία υπερβολής από τον Ζουγανέλη και τα πολύ στριμωγμένα τραπέζια. Ο Μπουλάς εξαιρετικός!

Τις βόλτες στην Πάτρα και στα Χανιά δεν τις αναφέρω λεπτομερώς για να μην ζηλέψετε ;)
Ελπίζω να τα λέμε συχνά!

Comments

  1. ελα ντε...που εισαι????

    ReplyDelete
  2. ΟΛΟ ΧΑΝΕΣΑΙ ΕΣΥ:))))ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΣΑΙ.

    ReplyDelete
  3. @Λασπολογος
    Καλέ εδώ είμαι, πού αλλού; Μα ούτε 10' να κάτσω και να σας γράψω δε βρίσκω! Πολύ γεμάτο πρόγραμμα λέμε!

    @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Όλο μου αλλάζουν το πρόγραμμα κι αποσυντονίζομαι βρε Σκρουτζάκο. Τι να κάνω κι εγώ; Αλλά όπως κατάλαβες, όλα καλά ;)

    ReplyDelete
  4. Άντε βρε fri, πού εξαφανίζεσαι έτσι? Μέχρι τον Αύγουστο λοιπόν να κοιτάξεις να αναπληρώσεις τα κενά (και ΝΑΙ θέλουμε λεπτομέρειες για τα ταξίδια!)

    ReplyDelete
  5. κανε καλε την δουλεια σου
    εμεις εδω ειμαστε
    φιλακια να περνας καλα

    ReplyDelete
  6. Καλά να περνάς και εμείς εδώ σε περιμένουμε να μαθαίνουμε νέα σου όταν μπορείς!!!!
    Φιλιά και καληνύχτες!!!!

    ReplyDelete
  7. @Gi Gaga Kouni Beli
    Είδες; Όλο χάνομαι και σας χάνω! Ελπίζω να είμαι τριγύρω από εδώ και πέρα. Τουλάχιστον μέχρι να καλοκαιριάσει, γιατί μετά προτεραιότητες έχουν οι βουτιές ;)
    Θα επανέλθω λοιπόν με λεπτομέριες από τα ταξίδια...

    @Skouliki
    Καλέ ναι, δεν είναι και για άγχος κιόλας!
    Φιλιά skoulikάκι :)

    @stavroulazerva
    Ευχαριστώ Σταυρούλα!
    Καλή σου μέρα και πολύ καλή εβδομάδα :)

    ReplyDelete
  8. Τί κάνεις Dr. Fri;
    Πέρασα να σου αφήσω ευχές για Καλό Πάσχα αλλά χτύπησα το κουδούνι και δεν μου άνοιξε κανείς.
    Άφησα αυγό και λαμπάδα έξω από την πόρτα κι εύχομαι να περάσεις όμορφα!

    ReplyDelete
  9. @Μάγισσα Κίρκη
    Καλά είμαι Κίρκη μου, μόνο που για κάποιο λόγο 24 ώρες δε μου φτάνουν με την καμία!
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Και για τα δώρα;)
    Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα από υγεία και χαμόγελα σου εύχομαι:)

    @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Ευχαριστώ νεαρέ! Αυτές κι αν είναι ευχές!
    Χρόνια πολλά και καλά εύχομαι και για εσένα:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Νέο ξεκίνημα σε νέους τόπους

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά

Κάνε Διάλεξη και θα δεις!