China Town

Θεέ μου (Βούδα μου είναι το σωστό αλλά τόσα χρόνια πώς να τα διαγράψω?) πόσο πολλοί Κινέζοι! Κινέζοι να περπατάνε, Κινέζοι να τρώνε, να πουλάνε, να μιλάνε, Κινέζοι παντού! Δε χωράς! Και μαγαζάκια, πόσα πολλά μαγαζάκια!

Θα έχετε οπωσδήποτε βρεθέι στην Ελλάδα μέσα σε (ή έξω από) ένα κινέζικο μαγαζί. Σκεφτείτε το σκηνικό επί 10, επί 100, να απλώνεται σε δρόμους, σε τετράγωνα, σε ολόκληρη περιοχή ...
Και φυσικά να πουλάνε ο,τιδήποτε: από μπλούζες και σωβρακοφανέλες, μέχρι βεντάλιες, θήκες για γυαλιά, κοκαλάκια για τα μαλλιά, προσελάνινες τσαγιέρες, βάζα και δαχτυλήθρες. Όλα made in κάποια χώρα της περιοχής. Μα παιδί μου αν είσαι στην πηγή είναι αλλιώς!


Και το καλύτερο? Ό,τι πάρεις είναι στην μοναδική προσφορά τα 3 μόνο 10$! Έτσι και κοιτάξεις ή ακουμπήσεις κάτι, έχει σκάσει ο Κινέζος μαγαζάτορας δίπλα σου γρήγορος σαν αστραπή και σου λέει με την κινέζικη προφορά του στα αγγλικά πως είναι σε προσφορά (στην καταπληκτική τιμή των 5$) και συμφέρει! Και έτσι και κάνεις να φύγεις?

Κινέζος πωλητής: Τι μέρα είναι σήμερα?
Ευρωπαίος αγοραστής: Κυριακή
Κπ: Κυριακη σωστά... Την Κυριακή έχουμε τρομερές προσφορές, στο αφήνω 4$, πάρε κυρία είναι κοψοχρονιά!

Το τελευταίο είναι δικό μου, δεν έχω ιδέα πως είναι το 'κοψοχρονιά' στα Αγγλικά! :)

Comments

  1. Υ.Γ. Μια ιστορία 1 μήνα παλιά, αλλά μόλις τη βρήκα στα τεφτέρια μου...

    ReplyDelete
  2. Μερικά χαμόγελα παραπάνω δεν κάνουν ποτέ κακό. Μόλις βρήκα το βλογ σου. Κι εγώ τώρα ήρθα Γερμανία για 2-3 μήνες. Δεν είμαι ταξιδιάρα ψυχή απλά επαγγελματικώς γύφτισσα.

    ReplyDelete
  3. Γεια σου drspock! Καλώς όρισες:)

    Δεν ξέρω ποια η γνώμη σου για τη Γερμανία, αλλά εμένα μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις! Σε σημείο τώρα που γύρισα Ελλάδα να σκέφτομαι μήπως να βρω αφορμή να ξαναπάω ;)

    Θα τα λέμε φαντάζομαι...

    Υ.Γ. Και εγώ το 'ταξιδιάρα ψυχή' για το 'επαγγελματίας φύφτισσα' το χρησιμοποιω :Ρ

    ReplyDelete
  4. κοψοχρονια= cut-year...

    οχι αλλο καρβουνο! Παντως για τα κινεζικα, πραγματικα εχεις δικιο, αλλα εγω αυτον τον λαο πολυ τον παω.. Μπορει να τρωνε ζωντανες κατσαριδες και αλλα τετοια, αλλα τοση ηρεμια δεν υπαρχει! Θα γουσταρα να παω Κινα σιγουρα!

    ReplyDelete
  5. Όλο λείπω λέιπω και χρόνο δεν έχω να κοιτάω την blog-όσφαιρα! Άλλη μια καθυστερημένη απάντηση λοιπόν :)

    Έχεις δίκιο πως φαίνονται τέρατα ηρεμίας... Παντώς αξίζει κανείς να τους δει από κοντά γιατί είναι τοοοόσο διαφορετικοί! Διαφορετικές φάτσες, διαφορετικός πολιτισμός, διαφορετικός τρόπος σκέψης, ... Δεν ξέρω αν μου αρέσουν, αλλά ποιος μπορεί να πει 'όχι' σε μια τέτοια εμπειρία? :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Νέο ξεκίνημα σε νέους τόπους

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά

Κάνε Διάλεξη και θα δεις!