Πρεμιέρα...

Καλησπέρα κόσμε :)

Τι να πω? Από που να αρχίσω? Χμμμ...
Είναι αρχή και είναι φυσική η αμηχανία...

Νομίζω πως θέλω να συστηθώ...
Οι φίλοι με φωνάζουν Fri (τώρα από που βγαίνει αυτό είναι μεγάλη ιστορία, θα τη διηγηθώ κάποια στιγμή), είμαι νέα (αυτό σηκώνει κάποια συζήτηση), ωραία (αυτό και αν θέλει τη συζητησούλα του!), ασχολούμαι κατ' επάγγελμα με τα μηχανήματα του διαβόλου (!) και μου αρέσει η κίνηση.
Προς θεού, όχι η κίνηση στους δρόμους! Η άλλη η κίνηση, αυτή του σώματος...
Του σώματος που χορέυει, που διασκεδάζει, που κολυμπάει, που ταξιδέυει, ...
Το μότο μου για τη ζωή είναι πως είναι διασκεδαστική, και αν και κλαίω συχνά (ακόμα και με τις κωμωδίες στη tv :$) θεωρώ πως ό,τι και να συμβαίνει σίγουρα, μα σίγουρα έχουμε λόγους για να χαμογελάμε!

Δεν ξέρω αν έχω εφράδεια λόγου, δεν ξέρω αν έχω κάτι πολύ σημαντικό να πω, αλλά έτσι θέλω να μιλάω! Και τι να λέω?
Πράγματα που μου συμβαίνουν καθημερινά και με κάνουν να γελάω και άλλα που με κάνουν να βγαίνω από τα ρούχα μου, για τα πράγματα που είδα, για τα μέρη που πήγα, για τα φαγητά που δοκίμασα....
Θα ήθελα να μοιραζόμαστε τις δικές μας καθημερινές ιστορίες, να διηγούμαστε τις εμπειρίες μας, ευχάριστες ή δυσάρεστες, να δίνουμε τη δική μας οπτική σε πράγματα και στο τέλος μαντέψτε:
Χαμογελάστε παρακαλώ!

Καλώς ορίσατε στο blog!

Comments

  1. Καλώς ήρθες στην blogoσφαιρα! Είμαι σίγουρος ότι θα την γεμίσεις χαμόγελα και αισιοδοξία. Σιδεροκέφαλη δε λένε?

    ReplyDelete
  2. Σαν βετεράνος θα σε καλωσορίσω και μετά του αντιστοίχου αντιτίμου, θα σε προβάλω στο παγκοσμίως γνωστό μου μπλόγκ...

    Αναμένω πολλά χαμόγελα γιατί το έχουμε παρακάνει στο γκριζάρισμα.

    Welcome aboard Fri

    ReplyDelete
  3. εγώ σε βρήκα από το παγκοσμίως γνωστό μπλογκ του βιολόγου! Καλή αρχή με πολλά χαμογελάκια!

    ReplyDelete
  4. Σας ευχαριστώ όλους για το καλωσόρισμα :)
    Ελπίζω να καταφέρω να σας έχω παρέα μου!
    Ας πιάσω 'δουλειά' λοιπόν με πολλά πολλά χαμέγελα...

    ReplyDelete
  5. Και άργησες μπορώ να πω Παρασκευή! Επιτέλους μας σκέφτηκες και μας που δεν σε πολυ-ακούμε τελευταία!

    Καλοδεχούμενα τα "χαμογελάκια" σου λοιπόν!

    ReplyDelete
  6. Για να δούμε pgaval θα καταφέρω να ανταποκριθώ στισ προσδοκίες σας???

    ReplyDelete
  7. telika ta xamogelakia sou itan polu kali idea!!!!!
    kali sunexeia!!!

    ReplyDelete
  8. Λες katerina?
    Ελπίζω μόνο να είμαι μια ευχάριστη νότα στο 'κάθε μέρα μας'...
    Ευχαριστώ για την υποστήριξη! :)

    ReplyDelete
  9. eutuxws pou arxises na grafeis ta xamogelakia...
    exeis "oistro"...
    sunexise etsi gia na kaneis kai emas na xamogelame...

    oso gia ton omorfo, melaxrino nearo me lagno blema kai thelimatiko pigouni einai ena taleipwrimeno "paidi" pou apofasise na ginei dimosios upallilos kai na twra ti trabaei...
    ax ax ti kanei o anthrwpos otan thelei na noikokureutei...

    ReplyDelete
  10. katerina, ευχαριστώ για την υποστήριξη! αν όντως καταφέρνω να σας κάνω χαμογελαστούς τότε είμαστε σε καλό δρόμο! ;)

    όσο για το νεαρό στον οποίο αναφέρεσαι (εδώ πρέπει να σημειώσω πως οποιαδήποτε ομοιότητα των ιστοριών μου με πρόσωπα και καταστάσεις είναι τυχαία!), τι να τον κάνω? στηρίζω και υποστηρίζω όσο μπορώ!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Νέο ξεκίνημα σε νέους τόπους

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά

Κάνε Διάλεξη και θα δεις!